Záruka a reklamace

Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, která běží ode dne doručení a vztahuje se na výrobní vady. Reklamaci nám nahlašte na email info@hortikula.cz a k emailu přiložte fotografie poškozeného zboží. Po vyzvání zašlete poškozené zboží na adresu uvedenou níže s přiloženým vyplněným reklamačním formulářem.

Po přijetí a kontrole zboží vám bankovním převodem vrátíme platbu i s náklady na doručení zboží. Náklady na doručení vráceného zboží zpět hradíte vy.

Formulář pro reklamaci (DOCX)

Vrácení zboží

Pokud chcete objednané zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dní od dodání, informujte nás na email info@hortikula.cz. Po vyzvání jej zašlete v originálním obalu na adresu uvedenou níže. Ke zboží přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.

Po přijetí a kontrole zboží vám bankovním převodem vrátíme platbu i s náklady na doručení zboží. Náklady na doručení vráceného zboží zpět hradíte vy.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a v originálním obalu. Pokud zboží nebude v uvedeném stavu, bude výše platby adekvátně snížena. Vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i případné dárky zaslané společně s objednávkou.

 Formulář pro odstoupení od smlouvy (DOCX)

 

Poškozená zásilka

Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte, případně sepište s kurýrem formulář „Zápis o škodě“. Pokud není poškození viditelné na přepravním obalu a přesto je zboží po rozbalení poškozené, kontaktujte nás do 2 pracovních dnů e-mailem na info@hortikula.cz.

Pro účely reklamace pořiďte fotodokumentaci balení, výplně balíku a poškozeného zboží a zašlete nám ji na e-mail: info@hortikula.cz.

Poté vás budeme informovat od dalším postupu a výši slevy.

 

Náhradní díly

Některé naše značky garantují výrobu náhradních dílů. Pokud vám vypršela zákonná lhůta pro reklamaci nebo jste poškodili výrobek při užívání, napište nám na email info@hortikula.cz a my zjistíme, jestli vám výrobce může zajistit poškozený komponent.

 

Adresa pro reklamace a vrácení zboží:

HORTIKULA s.r.o.

Štramberská 105

Kopřivnice  742 21