Doprava

Osobní vyzvednutí v Kopřivnici

Své objednávky si nově můžete vyzvednout v naší kamenné prodejně. Hned jakmile vám pošleme email, že je vaše objednávka připravena, můžete si ji vyzvednout kdykoliv během naší otevírací doby: ST-PÁ od 10.00 do 16.00.

Adresa pro vyzvednutí: Štramberská 105, Kopřivnice, 74221

 

DPD

Naše standardní balíčky posíláme kurýrem DPD přímo na vaší adresu nebo na výdejní místo. V případě nadměrných zásilek je možná doprava pouze prostřednictvím DPD doručení na adresu. Objednávku uhradíte předem online nebo dobírkou na výdejním místě/kurýrovi.

 

DPD doručení na adresu- DPD Kurýr (139 Kč vč. DPH)

1-3 pracovní dny od odeslání zásilky

Zboží zašleme na vaši adresu kurýrní službou DPD. Zásilku ve většině případů doručí kurýr druhý pracovní den od vyzvednutí zásilky v našem obchodě. Pokud si zboží necháváte poslat do práce, nezapomeňte uvést v údajích objednávky název firmy.

Dopravní služba vás bude o vyzvednutí zásilky v našem obchodě informovat emailem, ve kterém najdete i kód pro její sledování. V den doručování vás bude kurýr informovat SMS zprávou o hodinovém rozpětí, kdy vám bude zásilku doručovat.Pokud vám čas nebude vyhovovat, kontaktujte kurýra a domluvte se na jiném termínu.

Svou zásilku si při převzetí zkontrolujte a v případě výrazného poškození, zásilku nepřebírejte. Viz sekce Reklamace a vrácení zboží.

 

DPD doručení na výdejní místo-DPD Pick Up (79 Kč vč. DPH)

1-3 pracovní dny od odeslání zásilky

Zboží zašleme na vámi vybrané výdejní místo dopravní službou DPD. Zásilku ve většině případů doručí na zvolené místo už druhý pracovní den od jejího vyzvednutí v našem obchodě.

Dopravní služba vás bude o vyzvednutí zásilky v našem obchodě informovat emailem, ve kterém najdete i kód pro její sledování. V den doručování vám dorazí SMS zpráva o uložení zásilky na výdejním místě společně s kódem pro její vyzvednutí. Na vyzvednutí máte 7 dní, pokud výdejna nemá určeno jinak.

Svou zásilku si při převzetí zkontrolujte a v případě výrazného poškození, zásilku nepřebírejte. Viz sekce Reklamace a vrácení zboží.

 

Platby

Online platba kartou a online bankovním převodem

V našem e-shopu můžete platit prostřednictvím platební brány společnosti Comgate Payments, a.s. a to online bankovním převodem a online kreditní kartou.

Jak platit přes platební bránu?

Po potvrzení objednávky v Košíku, budete přesměrováni na platební bránu, na níž si vyberete platební metodu (např. platbu kartou, Google Pay, Apple Pay, QR platby, bankovní převody s okamžitým potvrzením platby). Následuje proces zadání a potvrzení platby, v dalším kroku platební brána předává e-shopu informaci o jejím dokončení. Na základě potvrzené platby z platební brány e-shop expedujeme zboží.

Může se stát, že platba není dokončena, například kvůli chybnému zadání údajů o platební kartě. V takovém případě platební brána nabídne kupujícímu jinou platební metodu, nebo možnost opakovaně zadat číslo karty. Nabídka volby jiné platební metody má významný vliv na počty dokončených plateb.

Stav své platby můžete ověřit také v odkazu, který vám dorazí na zadanou emailovou adresu hned, jakmile budete přesměrování na naplatební bránu.

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

 

Platba dobírkou (39 Kč vč. DPH)

Pokud jste zvolili platbu dobírkou, svou objednávku uhradíte kurýrovi DPD nebo ji zaplatíte na výdejním místě.

 

 

V případě, že potřebujete pomoci s nákupem zboží nebo máte dotazy k objednávce kontaktujte nás. Rádi vám s objednávkou pomůžeme.

Pokud jste živnostník, plátce DPH a chcete u nás nakoupit zboží na firmu, kontaktujte nás a my vám vystavíme fakturu spotřebnými fakturačními údaji.